泛华网滾动新闻

2013年10月2日星期三

要闻转载: 周永康露脸传讯息 反腐风暴告一段落?

普通话主页
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
周永康露脸传讯息 反腐风暴告一段落?
Oct 2nd 2013, 05:45

香港中国政治评论家认为,随着前中共中央政治局常委周永康高调露面,中国大陆在领导人习近平上台后所掀起的反腐风暴已告一段落。

过去几个月,中石油多名前任或现任高层先后被调查。香港一家英文报章报导,周永康也卷入事件中,正被当局调查,成为中共历来因贪腐问题而被调查的最高层领导人。

周永康在「十.一」庆典上高调亮相,脸露笑容回到母校中国石油大学参观,大学方面还罕见地公布他此行近30张相片。

香港报章周二引述北京学者姚监复的话说,这显示曾经陷入漩涡的周永康已经「安全着陆」。

报章还刊登署名文章指出,周永康的露面说明习近平掀起的反腐风暴的目的已基本达到,可以暂告一段落。


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

全部目录