泛华网滾动新闻

2013年11月8日星期五

聚焦中国: 焦点对话:三中全会改革药方,是否对症下药?

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Upgrade your vanity.

Save up to 70% on bathroom vanities with factory-direct prices at Modern Bathroom!
From our sponsors
焦点对话:三中全会改革药方,是否对症下药?
Nov 8th 2013, 13:09, by (宁馨)

华盛顿 — 即将召开的中共十八届三中全会是今年中国政坛头等大事,也被认为是观察习近平未来执政方向的重要机会。

中国官媒纷纷为这次会议造势,称其推出的措施"是过去二十年最深刻的一轮改革"。

与此同时,外界注意到,这次会议弱化了政治体制改革,而将重点放在经济领域。 这次会议的主要看点何在?提出的改革药方是否对症下药?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

全部目录